trend

Åh, tack Mulans mamma för att du berättade vart kavajen är ifrån. H&M trend alltså, hmmm kan det vara så att rövhål-luleå får in den? de allra finaste plaggen verkar ju inte riktigt ta sig upp hit till kylan alla gånger. Grymt irriterande då det nästan aldrig finns nåt nytt i butikerna här uppe. Men i sthlm ska de ha 48 tusen olika H&M butiker där alla snygga plagg finns...why?

KOLLA IN off the map på kanal5 nu, skaparna av greys. Verkar vara hur grymt som helst, många sjuklingar och mycke sår! gött. Haha missförstå mig inte nu, gillar inte sjuklingar. Men jag gillar då man får se då sjuklingar får hjälp. Och sår, jaa, jag har alltid gillat äckliga variga sår bara...


Kommentarer
Postat av: Mulans mamma<3

du får ju ringa en butik i stockholm och be dom skicka en till dig:)

2011-03-17 @ 19:42:58
URL: http://elliieoberg.blogg.se/
Postat av: Mulans riktiga jävla mamma<3

jo det tror jag eller om du ringer huvudkontoret och låter lite proffsig kan dom säkert hjälpa dig:)



visa ditt passion passion for fashion lixom!

2011-03-17 @ 21:21:57
URL: http://elliieoberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tjena! Dom hade den kavajen här i Sthlm på några butiker men den var slut på bara nån dag... Dum som man var så tänkte jag ligga lite lågt men då var det försent! :) hoppas du får tag i den, den e jättefin men ljusare än den där bilden. Kram!

2011-03-21 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0