???

Jo men hej på er igen. Nu har jag vart ute en sväng på en liten promenad,  det är så himla skönt väder ute.. Jag gick förbi Ica också och hämtade ut ett paket, en klänning & ett par skor. Men klänningen var för stor så jag måste skicka tillbaka och byta den. Skorna var somriga och fina, så de kan jag visa senare. Längtar till man får börja använda alla fina sommarkläder..

Just nu sitter jag och googlar på olika klädförvaringsgrejer, måste komma på nåt smart sätt att förvara mina kläder på. Jag vill kunna hänga upp så mycket som möjligt för då är det så mycket lättare att se vad man har och det blir mindre rörigt än om man viker kläderna.. Måste kanske ta en tripp till IKEA och köpa någon form av klädställning?? någon av er kanske har någon smart ide?:)


..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0