MY WEEKEND

Nämen tjena. Hur är det med er idag? jag måste bara få fråga, whats up med stormen som ägde rum inatt? jag trodde att huset skulle flyga iväg då jag skulle gå och lägga mig igår. Grymt obehagligt! idag har det också blåst rätt mycket men inte som inatt, det verkligen stormade. Utanför min systers hus hade det blåst ner en stor, fet kvist från ett stort träd..haha! wierd.

Iallafall, jag hade tänkt visa er lite bilder från min helg i Kiruna och lite från Lördagen då jag var i Älvsbyn.

Bella & jag i väntan på bussen.


Världens bästa Holly.


Inga glada miner här inte!



Isse & nya polarn på röda!


Efter(ost)fest!

En mycket trött Fanny!


Kommentarer
Postat av: Lina Lundberg

Mamma å Lennarts Flaggstång blåste ner inatt och gick av på mitten + att flaggan som satt fast på flaggstången hade slitit sig lös å hamnat i ett träd en bit därifrån ! Verkligen en stormig natt ..

2011-03-03 @ 22:37:41
Postat av: Hollys mamma <3

haha om blickar kunde döda eller?

2011-03-04 @ 09:22:34
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0