24 MAJ

Hej allihopa! igår blev det inge broarna runt för min del. Regnet öste ner så jag kände mig inte alls sugen. Istället åkte jag och robban till Vidsel och firade Moa som fyllde 10 år igår. Sedan blev det middag på Hotell Storforsen och vi avslutade kvällen med att dyka ner i färgburken och måla lite i lägenheten.. Jag längtar tills allt är klaaart! men det kommer nog dröja ett tag för soffan kommer inte förrens om en månad och det är ju en bit bort. Men den som väntar på något gott...!:)

Idag lyser solen över pärlan och det känns grymt skönt, less regnet och blåsten! efter jag slutat jobba vid 4 ska jag till lgh och fortsätta målningen. Jag tycker det är så kul att fixa & dona!:) men jag måste en sväng eller två till IKEA snart för lite möbler måste inhandlas..

Helgen kommer spenderas i Älvsbyn och inte i Kiruna som planerat. Jag åkte på jobb och det är jag såklart glad för men samtidigt hade det var såå kul att träffa Ellen & Holly, jag saknar dom sååå. Men det kommer fler chanser att hälsa på dem. Jag ska åka dit till somamrn då de har lite varmare istället :)

Ni får ha det så himla bra så hörs vi lite senare.. Kram från mig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0