ÄLSKAR LISTOR!

Dagens humör: Glad men ändå lite halvirriterad på grund av stress inför olika saker.

Dagens borde: säkert städa eller nåt sånt där skit!

Dagens frisyr: Jag skulle nog inte kalla det frisyr. Men det är uppsatt fult som fan med ett sånt här töjbart fult sicksack hårband som man hade då man var liten. Men guuuuuuud vad skönt det är! så har min "frisyr" sett ut hela veckan btw. sunk

Dagens smink: vacker utan spackel!

Dagens klädsel: chinos, t-shirt, kofta.

Dagens favoritlåt: har spelat lasse hela dagen.

Dagens planer: Packa, växla pengar, jobba.

Dagens vill ha: förutom en värld där vi alla ska må bra vill jag nog inte ha något speciellt..

Dagens längtan: Turkiet och min mamma!

Dagens beroende: choklad.

Helgens bästa:
Förra helgen alltså....det måste ju ha varit att ida öh var ute och svängde på sina lurviga!;p kuuuul!

Helgens mest efterlängtade: Turkey.

Helgens pinsammaste: Jag gör aldrig pinsamma grejer.

Dagens motto: Man lever bara en gång för helvete. Så alla som är tråkiga kan ju sluta vara det! för det är inte roligt att sitta hemma och se film varje helg i soffajäveln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0