ANOTHER ONE.

1. Vilket är ditt stjärntecken? Jungfru
2. Hur lång är du? 1,60 cm (men då robban mätte mig var jag 160,5 cm) så jag vet inte riktigt..svårt!
3. Vad är du mest nöjd med? Jag är otroligt nöjd över min fina familj och mina underbara vänner.
4. Vad är du mest missnöjd med dig själv? Att min självdiciplin suger!
5. Vad blir du glad av? Jag blir glad av min fantastiska familj, mina underbara vänner, min fina robban och människor av alla dess slag. Det måste väl vara det bästa som finns? att träffa en massa nya människor och så är dom bara så olika allihopa och det tycker jag är underbart härligt!
6. Jag tycker inte om? Otrevliga människor, lögner, skitsnack, krig, sjukdomar, kyla, idioter och korvsoppa!
7. Vilken är fin favoritfilm? Twilight Saga serien!!!!!!! Harry P, Dagboken, SATC 1&2, Hangover (har bara sett ettan än men har hört att tvåan ska vara minst sagt magisk!)
8. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag skulle ge en slant till nära och kära, köpa fina saker, skänka pengar till forskning till parkinson sjukdom och resa gud förbannat jorden runt!
9. Vad gör du om 10 år? hur fan ska jag kunna veta det? men jag hoppas att jag är lycklig!
10: Vad är ditt favoritcitat? Vem bryr sig om hundra år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0