BIKER

God kväll mina kära vänner. Hur står det till? med mig är det bara bra. Jag har en liten rast nu så då tänkte jag passa på att skriva några rader till er. Förut idag satt jag och kikade på en massa bilder på Holly, helt sjukt vad jag saknar den lilla krabaten. Hon är så söt att man dör ju nästan lite! men på Torsdag får jag träffa henne för då åker jag mamma & Hilda till Kiruna och hälsar på henne och Ellen, längtar massor! ♥

Idag har vädret här i pärlan vart lite sisådär faktiskt, sol, lite regn, blåsigt och nu är det jätteskönt ute och vindstilla. Ingen sol men frisk och skön luft. Jag blev så himla sugen på att cykla, jag tror jag ska ta hojen och cykla broarna runt imorgon. Det har jag aldrig gjort så det ska bli rååligt!

Nej det här går inte, back to work! byeeeeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0