fanny byter bo?

Nu har jag en liten rast så jag tänkte passa på att skriva lite här eftersom klagomålen på dålig uppdatering börjar bli lite too much, näst intill påhopp. Folk(pernilla larsson kantarg. 10) på byn skriker "uppdatera bloggen din jävel". Skrämmande, obehagligt, sexigt! mööööms. Ojdå, det blev lite intrernskämt-inlägg men vafannn! haha åh vad tråkigt.

Nej men lite allvar då kanske? vet ni vad jag har gjort? jag har vart och kikat på en lägenhet:) Bara allt går som det ska kommer jag lämna Signalgatan 22 och bege mig ut på egna äventyr i slutet på Maj/början på Juni. Det känns superkul!


nähe. det gick inte att ladda upp bilder en dag som idag som idag som idag.......heippa!


Kommentarer
Postat av: pernilla

hahahah knäppis! :)

2011-05-16 @ 15:04:35
URL: http://evapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0