Maj 28, 2011

God morgon! lördag idag och man blir verkligen inte glad då man tittar ut, regn och grått. Så himla tråkigt! men det känns samtidigt bra att det är dåligt väder här hemma då vi åker IMORGON! herregud så roligt, tror jag börjar få lite resfeber. Men jag ska verkligen försöka att bara känna lugnet, bara man har pass, pengar & biljett så löser sig nog resten. Givetvis underlättar det nog om man har lite kläder med sig men... Det är alltid en sån panik då jag ska packa, jag är så insatt på att jag verkligen inte får glömma något, och då blir det oftast att man råkar lämna någon liten pryl hemma som man hade velat ha med sig. Men det är ju inte hela världen fasktiskt. Så efter jobbet ska jag åka hem och lägga ner alla stuffs i väskan och sen får det som är glömt vara glömt! sen ska jag ställa väskan på vågen och hoppas att den inte väger över 20kg, då kanske jag får lite panik. Det är ju så himla svårt att packa för så många dagar tycker jag!
Leo & Dessi åker ju redan idag de fuskisarna, synd att vi inte åker på samma plan! men vi ses ju där och vi ska ha SÅÅÅ JÄÄVLA KUUUL!!!:)

Ha det gött! later skater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0