Onsdag

Hallå kompisar! denna morgon vaknade jag av att telefonen ringde, de behövde personal på björkis så då var det bara skynda sig att kliva upp ur den varma & sköna sängen.. Solen kikade fram imorse men nu har den legat gömd bakom molnen ett tag. Det blir så sjukt kallt så fort solen går i moln, hatar att frysa! jag vill ha sol & bad nuuu. Hoppas för allt i välden att det hära askmolnet inte drabbar våran resa på Söndag... Då blir det inga glada miner från min sida! hemska tanke.

Idag var det egentligen tänkt att jag skulle fixa i lägenheten, men det får bli då jag slutar istället vid 4. Nu måste jag kila! herrå.


Kommentarer
Postat av: dessi

Jag hörde på nyheterna att askmolnet skulle hinna försvinna .. Jag håller då verkligen tummarna för det!!

2011-05-25 @ 13:23:46
URL: http://dessib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0