påsk & valles

Jahaaaaap, tjenare tjenare! det är så längesen jag skrev här till er så jag vet inte riktigt vad jag berättat för er och inte.. Påskhelgen spenderades iallafall i Kåbban med  jordens skönaste gäng! Valborgshelgen som var nu i helgen spenderades i älskade ÅRE med ett minst lika glatt gäng. Jag har haft sjukt kul och det roliga är att det blir bara bättre, för i slutet på denna månad åker jag och ett ruuuuuuligt gäng till Turkiet en vecka.. Det kommer bli legendarisk! so much fun....

Tyvärr så har jag inga egna bilder att bjuda på. Men jag har snott några av PeArl ;)

grabbs grabbs på afterski!


"jag vill egentligen inte röka men jag måste"


finaste!


haha! världens bästa sundberg. så jävla kung!!!


det var allt för denna gång. ska försöka fixa den här fula designen så kanske jag
blir lite inspirerad till att skriva i den här suuuuuura bloggen!!


Kommentarer
Postat av: Hollys mamma <3

Vilken fin bil på du och robban, du borde förstora den till mammas vägg:P

2011-05-03 @ 18:34:04
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0