SAKNAR

I natt har jag sovit som en stock. Så himla skönt! Jag var ju hyffsat trött igårkväll då jag endast sov 3 timmar igårnatt. Så det var härligt att få sova ordentligt. Idag har jag bara vart hemma, jag & Harry har suttit och kollat på barnkanalen heela dagen lång. Eller, vi har varvat mellan barnkanalen, disney channel, cartoon & nikelodeon.. Sen har vi pratat lite om björnar och tävlat vem som kan äta mest popcorn, Harry vann! Han var hemma från dagis idag för han har också fått en riktigt jobbig hosta. Stackarn!
_____________________________________________________________________________________________

Ett annat litet barn som jag saknar är HOLLY! världens bästa lilla dam ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0