sämst

Hej på er. Fy fan vilken natt jag har haft, hostade konstant från det att jag gick och la mig, typ vid 12, ändå till klockan 3. DÅ kunde jag somna! perfekt då jag skulle upp och jobba klockan 6. Så idag är det en trött tjej som skriver..  Det enda jag vill nu är att åka hem, rulla ner persiennerna och lägga mig i fosterställning i mammas säng! Det gör ju så sjukt ont att hosta hela tiden, det känns som att bröstet ska sprängas. Usch!! bara det går över till då vi åker utomlands...

Ikväll har jag inte som helst planer, tror jag bara ska ligga i soffan och sova! trööööööttttttttt..

Kommentarer
Postat av: sister

Hej! jag gör färdig den film tills den dagen du kömmer hälser den pöö. du kän vete det fins den mamme söm är den granne är en hööra som nu ska ha den barn igen! höööra ja skriker till den mammen, den mammen redan har den barn hölly den mamme är den höööre. Inte bra nej!

2011-05-16 @ 21:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0