WEEKEND

Goddagens! idag står det jobb på schemat hela dagen lång, även natten och en dagtur till klockan 2 imorgon.. Så då behöver jag inte fundera vad jag ska göra iallafall :) nu har jag äntligen blivit frisk igen så nu kan jag börja träna, så himla kul! kondisen lär väl vara sämst men det går ganska snabbt att träna upp faktiskt.

Igår hade Hilda ordnat överraskningsfest för Thomas med tema Pirater. Det var trevligt! senare på kvällen drog vi vidare till Frida som hade födelsedags/inflyttningsfest. Sjukt mycke folk överallt, konstigt att balkongen inte rasade ner!;p Men sammanfattningsvis hade jag en rolig kväll..

Imorgon ska jag skriva kontrakt till lägenheten så snart har jag ett nytt hem :) inte för att jag misstrivs hemma men det ska bli skönt med något eget! ljuvliga tider.
____________________________________________________________________________________________________

Det är riktigt många som fyller år nu.
Min mamma fyllde år i Onsdags så då gav jag henne denna tavla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0