:)

Goddagens! idag jobbar jag till 16.30 igen. Ganska långa dagar men det går bra! idag har jag jobbat en stund med fia och hon skulle iväg och tatuera sig senare idag. Man blir ju så sugen!:) det är ju bara det att man vill komma på vad och vart man ska sätta den..

Idag är det lite kyligare ute, men ändå skönt i luften.. Friskt och härligt! i dessa dagar vet man aldrig hur man ska klä sig riktigt, vinterjackan har ju hunnit vara fram men igår kändes den för varmt så då plockade jag fram höstjackan igen.. Vilka problem va!?;)

Nej, nu är rasten slut. Adios!

Bäst just nu: Breaking Dawn närmar sig och jag är superhappy!
Sämst just nu: Måste städa ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0