Run

Hallåjsan! Sådär då var middan i magen, jag snörde ihop en morotssoppa och den blev god, såklart! Det är nog min favoriträtt :) just nu ligger jag i soffan och väntar på att jag kan fara och springa, kändes inte så klokt att göra det direkt efter maten.. Ikväll blir det idol och en massa mys! Halv 10 ska vi hämta Moa på stuffa och efter det åker vi till vidsel :) jag vet inte varför men jag har längtat lite efter vidsel i veckan. Haha det trodde jag aldrig att jag skulle säga! Men det är ju inte så mycket fart och rörelse där så man kan som koppla av, och det är precis det jag vill den här helgen, känna lugnet!!:)

Nu ska jag bädda rent i sängen och sen tror jag att jag kan börja röra på fläsket! Då vet ni vad jag pysslar med ikväll! Vad ska ni göra?:)

Puss & kram, hejhejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0