Underbart!

Ja det kan jag verkligen säga, det var ljuvligt med en löptur! speciellt då jag trodde det skulle kännas tung efter mitt lilla (läs: stora) uppehåll..;) så nu längtar jag till morgondagen så jag får ge mig ut på en till tur. Men den blir i vidsel.. Skönt att vara motiverad till träningen för en gångs skull på skitlänge, tjohoo!!:)

Nu duschen och sen åker mysdressen PÅ!! Ljuvliga fredag.

Hoppas ni alla har reflexvästen på er då ni är ute och motionerar på kvällarna.. Det är så himla mörkt ute nu och man vet ju själv hur irriterad man kan bli då man kör bil och en person hoppar fram på ett övergångsställe utan reflex! Man ser dom ju inte förrens dom är riktigt nära.. Så på med västen, det är ju inte speciellt jobbigt!?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0