Tiiisdag

Håjhååj! tisdag idag och jag jobbar till klockan slår 16.30, najs! imorse var ögonen väldigt trötta för min del då jag sovit som en kratta. Jag var så rädd att försova mig då det var ett tag sen jag jobbade (pga spanienresan) så jag vaknade flera gånger och kikade på klockan. Menmen, sånt är livet. Just nu är jag inte speciellt trött så det känns skönt. Ikväll står städning på schemat för mig och robban, sedan hade jag tänkt hinna ut på en promenad. Det är ju så varmt ute (iaf för att vara November). Jag tycker det är lite skrämmande då vädret är så konstigt, känns som att nåt är fel.. Jag längtar iallafall massor efter snön, det blir så ljust och fint ute. Just nu tycker jag det mest bara är mörkt och grått hela tiden. Det är mörkt då man går på jobbet och mörkt då man ska hem, man blir så trött av det! Tänk så kul då man kan åka ut på skoterturer och bara må gott hela helgerna. Nu har jag även garderat mig med ett nytt skoterställ så det vill jag såklart börja använda! jag har även köpt en ny skidjacka så jag är verkligen redo för vinterns alla dess akitiviteter :)





Skidjackan
.


Kunde inte lägga ut bilder på skoterkläderna :/ då jag väl lägger ut lite bilder går det inte ;p
Menmen, ha en bra dag så höres vi!;) tjaooo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0