Vissa dagar alltså.....

Hej på er. Idag kom jag hem från Kiruna där jag vart i två dagar. Ellen, Holly & Havanna följde med hem så det är jätteroligt:)

Ibland känner jag bara att jag vill åka iväg någonstans, bara slippa allt som har med den här byn att göra, slippa jobbet, lägenheten, Allt!! Och det var precis så jag kände innan jag åkte till Ellen och det var så jävla skönt att bara komma bort några sekunder... Nu är jag hemma igen och tillbaka i min lägenhet där jag nu ska städa (tycker inte jag gör annat än städar den här förbannade lägenheten) och sen åker jag till mamma för att spendera kvällen med Ellen & mamma + barnen då :)

Så så är det.. Jag försökte ladda upp bilder från helgen men jag vet inte riktigt vad som hände, det blev flera av vissa osv. Men jag orkar faktiskt inte ändra!

Ha det så bra och ta hand om er ) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0