wörk

Hallå. Alltså i fredags då, vilken jäkla bra kväll det blev! jag hade så ruggigt kul. Tur att man har världens grymmaste vänner. Jag hade så kul att jag, ida & samme skippade skjutsen hem och körde på lite till. Men hur tog vi oss hem då? jaaa men taxi, så underbart...not! och vill ni veta det värsta? då vi kommer fram ska jag springa in och hämta börsen, tror ni jag hittade den? Nej! så taxikillen tog min mobil i typ "pant"... Haha, jag trodde jag skulle dööö på morgonen då jag vaknade. Så den ligger nu kvar i Piteå och väntar på mig. Hoppas Adam kan ta hem den imorgon! haha asså det händer ju för fan bara miggggg....nåja!

Ikväll jobbar jag och sliter men har en liten middagspaus right now. Slutar klockan 21, har aldrig längtat såhär mycket efter fia!;p hehe..

Nu ska jag jöbba vidareeeee. HAJDÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0