LITA / EVEREST @ HenryKOLE

Ja hallå. Jag är precis hemkommen från fika hos Hanna, supertrevligt att träffa tjejerna :) det blir allt för sällan mellan gångerna! jag tror alla är lika dåliga på att höra av sig..latmaskar!

Iallafall så sitter jag och drömmer mig bort i väskorna och skornas värld. Det finns ju så mycket snyggt. Jag har länge vart sugen på Jeffrey Campells LITAskor, dom är ju riktigt fina. Men jaa, lite dyra kanske. Till och med robban tyckte dom var snygga ;)


Jag gillar den här lite "höstigare" modellen. Den heter Everest.


Den här är ju också riktigt fin. Passar ju till allt och kan piffa till vilken outfit dom helst. LITA.

Kommentarer
Postat av: Terese

Köp! ;)

2011-10-05 @ 15:25:05
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/
Postat av: Hollys mamma- och Gravid med Nr2

finnes ju kopior på nelly och melba.se :)

2011-10-05 @ 19:21:22
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0