Lörrda

Hejhej hej hej hallå där ute i skogarna.. Då var det Lördag och jag jobbar. Är så trött så det finns inte, även fast jag äter godis så blir jag inte pigg. OCH på tal om godis, jag har inte ätit godis på 5 hela dagar. Är det inte bra? alltså det låter ju inte så länge men det är faktiskt bra för att vara mig. Annars blir det antingen fika eler godis nästan varje dag! inte bra, men gott... Så jag hade tänkt försöka att bara äta idag och sen se hur länge jag klarar mig utan godis och fika :) det sitter ju egentligen bara i hjärnan. Man tror ju typ att man dör om man inte får en godis ibland ;p

Imorgon då jag slutar ska jag gå hem och ta en dusch och sedan lägga mig i soffan och ta en lång och skön pn. Sen har jag lite fix i lägenheten som jag skulle vilja ordna med innan robban åker iväg på jobb på Måndag..

Åh, om 1 vecka och 5 dagar börjar vi våran resa mot Spanien :) I cant wait.....


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har varit utan i 3 år ;-) det du!

2011-10-16 @ 22:23:07
URL: http://mittliviovik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0