resa resa resaa bort

Hej bloggisar! dagen började bra med sol och skinnjacka. Nu är det kallt som fan jag tjocksockarna är på... Jag sitter här och funderar på olika saker, läser bloggar, läser tidning, äter mat osv.. allt för att slippa packa, tydligen? jag hatar det. För det första, vart ska man börja? ska jag lägga handduken överst eller underst? vad blir bäst? åh, vilka problem.. Jag vet att det kommer sluta med att jag sopar ner en massa skit strax innan avfärd och antingen blir nåt kvar hemma, eller inte.. Men egentligen, skitsamma! bara vi får komma iväg från denna kyla så struntar jag i vilka skor jag har med mig i bagaget. Det är ju inte värre än att köpa ett par nya på plats!

Mjahaappp. Vad ska jag berätta nu då? ingen jävla aning faktiskt. Kanske lite bilder idag? nä..hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0