svammelhumöret har nått mig!

Hej alla guzzar! igår firade vi Sara lite eftersom hon fyllde 19 härliga år. Vi åt som sagt mat på Challenge och kollade på hockey, Luleå mötte Skellefteå och sistnämnda vann, tyvärr! Varför hejjar dom som bor här i Älvsbyn/Piteå/norrbottens län över huvudtaget på något annat lag än Luleå? det är ju bara ORIMLIGT, som idol-kishti skulle ha sagt. Nej men på riktigt, varför? Okej om man kommer från typ Skeå och flyttat hit. MEN FAN INTE ANNARS JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD FÖR JAG ÄLSKAR HOCKEY! haha nä när fan började jag bry mig om hockey? jag började bara tänka på det och kände att, så jävla dumt.

Sådär det var allt från expertkommentatorn Fanny för idag!

Nu till nåt som kanske mer hör till mitt ämne. Idag är det FREDAG, och det är verkligen min grej. Fan vad jag älskar Fredagar! så härligt och mysigt och roligt. Alla är så glada att det är helg och det är väl härligt?? Vad ska ni göra hela helgen? själv ska jag jobba lör-sön. Men jag ä glad ändå! nu ska jag gör nåt så roligt som att städa. Jag känner verkligen att det är dax att vända upp och ner på hela lägenheten och sedan ställa tillbaka allt snyggt och prydligt igen. Japp, så får det bli! vi hörs om hundra år då jag städat klart! hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0