20 år

God kväll. Åh(!) vad jag är slut i kroppen, helt död i benen. Det är ganska jobbigt att fylla år om man inte har en slav som gör allt åt en. Jag jobbade till 15.30 idag sen begav jag mig hemåt för att garnera smörgåstårtan och dammsuga lite osv. Efter sex någon gång kom gästerna, ikväll hade jag bara för familjen. Men det blev ändå 17 personer, haha så sjukt. Så pissigt bara att Bellsan bor i Kiruna och aldrig kan vara med på kalasen! hate it.. Menmen, det kommer väl förhoppningsvis en dag då dom flyttar hit, eller så flyttar jag dit. Men jag har mycket svårt att se mig själv bo i lapphelvetet...

Men tur att man kan skicka blommor över hela landet & tur att Floristen gör så vackra uppsättningar!
Denna fina bukett fick jag av syster Ellen :) tusen tack! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis i efterskott! :)

Hur gick det med tårtan?...3-våninngs? I så fall är det bara uppdatera med bild så vi får se !! :)

2011-09-23 @ 13:02:21
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0