At moms place

God morgon. Jag har sovit hos mamma inatt och det har vart såå himla skönt.. Sover alltid så bra här:) ikväll går jag på mitt första nattskift ever, eller jag har ju jobbat natt förut men då har det vart sovande jour. Nu ska jag vara vaken från klockan 9 till klockan 07 imorgonbitti. Hoppas jag inte är allt för trötter under nattens gång. Jag tror det är segast mellan typ 4 och 7, det känns som det iallafall ;) jaja, det återstår att se hur det går!

Vårdcentralen ringde precis men dom ringde typ bara en signal så jag hann ju inte svara :/ hoppas dom ringer igen! skit. Vill verkligen komma dit idag så jag får veta vad jag har för nåt i halsen..
Nåja, nu ska jag kolla runt lite på internet innan det blir frukost, sen måste jag verkligen hem och städa!:/
yes, nu ringde hon, fick en tid idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0