bad update

Hej hej hej. Dålig uppdatering i know! men det har vart lite mycket nu i helgen och så. Iallafall så har jag ju hunnit fylla år och haft kalas och i lördags var vi på fest med temat "jägarna". Jag hade superkul och nästan alla var utklädda så det var kul :)

Jag tänkte ju göra en 3-våningstårta till min födelsedag men i brist på tid hann jag bara göra en med 2 våningar och de hann jag inte ens göra klara, skulle göra lite grejer på toppen men det fanns helt enkelt inte tid för det utan gästerna bankade på dörren så det var bara att låta den vara :) Den blev tyvärr lite skadad på nedre delen men trots det var det supergod! riktigt kul att göra tårtor..



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad läckert! Den ser god ut :) Har du använt sugarpaste eller marsipan till dekorationerna. Om sugarpaste: färgade du den själv och är den god? :) Bra med tips till nästa tårta jag ska göra :)

2011-09-29 @ 10:19:45
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0