bird is the word

God kväll ladies! hur har ni det? fy bubblan vad dej började regna nu på kvällskvisten. När ska det ta slut? hehe, jag tjatar kanske mycket om vädret men jag tycker bara att det är så konstigt att det regnat i flera veckor nu och det verkar aldrig vilja ta slut. Brukar det vara sånt här väder den här årstiden eller? nää, är det inte nu löven ska bli gula och falla av och det ska vara fint ute med mycke fäger och frisk luft? eller är det någon dröm jag har? jaaa då it i vejt..only time will tell!

Såg ni idol ikväll? helvete vad pinsamt det är ibland.. Man vill ju bara döö! men vissa är ju riktigt duktiga, som tur är. Alltså det här nya programmet då? True Talent, vad säger vi om det? jag tycker det bara börjar en massa nya såna "idol-program" nu.. Men det är väl som med allt annat, härmis härmis..

Haha, gud vad jag skrier osammanhängande, men jag orkar ju inte skriva om skiten fattar ni väl????? nää hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0