confused

God kväll. Nu är kvällen fördigjobbad och det känns så skönt att få komma hem, jag har vart så snurrig på jobbet. Sagt fel saker, glömt grejer och så glömde jag bort att äta min middag som jag hade med mig. Eller jag kom på det typ klockan 8.. Jase, undra hur man blir då man verkligen blir gammal och dement? stackars dom som måste ta hand om mig då ;p hehe.   Nu då jag gick hem från jobbet märkte jag hur mörkt det börjar bli om kvällarna, nästan lite obehagligt att knata hem i ensamheten. Plus att det regnar ikväll också, men det är riktigt friskt och skönt i luften! Jag hade kunnat gå en långpromenad nu om det inte vore så mörkt, jag är faktiskt riktigt feg och mörkrädd av mig ;p skräckisar finns inte på menyn då det vankas filmkväll, då är det romantiska komedier som gäller för mig ;)
Menmen, nu ska jag och robban bryta arm om vem som ska få välja tv program!:) byebye.

Mörk och regnig torsdagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0