Hej bloggen ♥

Idag är det fortfarande grått och tråkigt väder ute.. Men det gör faktiskt inget alls tycker jag, imorse tog jag en promenad och det var så himla skönt då regnet duggade lite.. Jag har vart så himla baksugen i flera dagar, men jag vet inte riktigt vad jag ska ställa till med för typ av bak? jag vill inte bara göra en vanlig långpannekaka utan kanske snarare en högre tårta eller nåt? ja, vi får se.. Jag har hittat så otroligt många inspirerande bakbloggar så jag har många ideér nu. Dessutom fyller jag ju 20 år snart och då hade jag tänkt göra en riktigt cool tårta dagen till ära! men då måste jag ju nästan testa göra en innan så det inte bara blir pannkaka av alltihop!;p det vore ju inte så kul.

Som ni kanske ser håller jag på att göra om designen på bloggen, om ni inte ser det så tryck på F5.
Snart ska jag gå och plocka undan lite i sovrummet men först ska jag bjuda på lite bilder från den senaste tiden:)

Rockfesten för någon helg sedan, me and Ida.


I helgen då vi firade Idas födelsedag.


På Challenge i helgen, pernilla gick in lite för hårt på buffén så hon var tvungen vila!;p


Sedan drog vi till Kalles där det bjöds på dans i olika former :)


Redo för fyrhjuling i Lördags!

Fastnade lite!

I Söndags såg vi Jägarna 2 på bio :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0