hello hello

Åh, skitväder! när ska det sluta vara grått, regnigt och fuktigt i luften? man vet ju aldrig vad man ska ha på sig, antingen är det för varmt eller för kallt. Då jag cyklade från mamma hem till mig så höll jag ju på att dööööö av värmeslag! jajaa. Hur har ni det? vilka är ni som käser min blogg egentligen? kan ni inte skriva en liten rad vem ni är och vad ni vill läsa om? kom igen, gör det! då blir jag happy..

Jaaa, vad kan jag mer berätta? idag har jag hämtat Ramus på skolan och som vanligt får man vänta hundra år innan han kommer, sist ut ur hela byggnaden tror jag, varje dag ;) jaja, nu ser vi iallafall på Slednecks, jävligt booring!

Hilda, listan kommer. Jag måste bara fundera ut lite mer saker som jag önskar mig!:) det är svårt.

Nu ska jag göra mig klar för VC väntar! hejdåhejdå.

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag läser! :D

2011-09-13 @ 23:20:02
URL: http://mittliviovik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0