I ♥ people

Så långt jag kan minnas så har jag alltid vart kvällstrött och morgonpigg. Men mot slutet av gymnasiet fram till typ mitten på den här sommaren så har jag visat lite tendens på tvärt om. Men nu tror jag det börjar vända igen, jag har somnat jättetidigt på kvällen ganska länge nu och vaknat tidigt på morgonen, även om jag är ledig. Rätt skönt faktiskt! Jag var väl lite mer extrem då jag var liten kanske, då minns jag så väl då jag vaknade och frågade mamma SKA JAG PÅ DAGIS IDAAG? det var säkert så att jag ville vakna först så ingen skulle hinna krama mamma före mig eller nåt i den stilen, nog för att det vore ganska omöjligt eftersom jag sov i mammas säng till jag var typ 23, hehe nej men jävligt länge iallafall! jag satt fast på henne som en jävla igel, grymt less jag hade blivit om nån ville ha kroppskontakt med mig 24/7.. Andra bullar var/är det då det gäller Ellen, om man kollar på henne lite för länge typ skriker hon av smärta! haha nej men hon är verkligen ingen "ligg-i-mitt-knä-så-kammar-jag-ditt-hår-tjej". Nej för fan, hon vill typ ha en egen soffa om man ska ha fredagsmys så ingen råkar ta i henne! ;p

Hehe, jag säger det åter igen, vilken jävla tur att vi är så olika allihopa!:) heeeeeelt fantastiskt.
Nu ska jag sova, måste ju upp med Rasmus på skolan imorgon! Sov gott allesammans :)

Sötbellsan!:)


Kommentarer
Postat av: Hollys mamma- och Gravid med Nr2

hahha ja dör av skratt:)

2011-09-08 @ 22:23:42
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0