late

Hej. Förra inlägget skrev jag igår men det kom inte ut förrens nu, bloggappen verkar inte riktigt fungera helt ännu.

Jaja, vad kan jag berätta denna onsdagsnatt? Idag har jag vart hos ida och hämtat min cykel, käkat lunch med ida & dessi och vart på af möte. Nu ikväll har jag vart på AB nian som hade kvällsöppet och där köpte jag mig nya täckbyxor så nu är jag redo för vintern:) sen då jag kom hem kollade jag på idol och efter det gick jag över till Dessi och såg en jävla beckfilm. Fyfan alltså, jag ska ju inte se sån där skit, jag är ju så rädd av mig! Haha. Det hela slutade med att jag åkte hem till mamma och sover där inatt, ville inte vara själv hemma då det är så mörkt ute.. Herregud, när ska man växa upp? Hehe.

Här kommer bilder på lunchen + nya brallorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0