Min roliga helg

Hej vänner. I helgen har jag inte vart så flitig på bloggfronten men jag har faktiskt haft fullt upp. I fredags hade vi middagsbjudning här hemma, supergott och supertrevligt. Sen blev det nåt vinglas och en liten promenad till Anna & Joel där vi fick se deras nya inköp till lägenheten, dom har fått det så mysigt!:) Igår var vi i Vidsel hela dagen och körde fyrhjuling, fiskade, stekte fläsk och åt middag hos Roberts pappa. Även Rasmus följde med och han hade nog inte så tråkigt :) han tyckte det var så kul att köra fyrhjuling och fiska. I bilen påväg hem sa vi att han inte fick sova för han skulle ju hem och somna där, så då satte han kepsen för ögonen så vi inte skulle se då han somnade, vilket han gjorde på 3 sekunder ;) jag förstår att han var trött för han var inte stilla många minuter, och inte tyst heller för den delen;p surrhumla!
När vi kom hem vid 10 tiden igår från Vidsel och då stog det FEST på schemat. Jag var ganska trött och tänkte där ett tag att det skulle vara skönt att göra tidig kväll med en film och somna i soffan. Men det är jag glad för att det inte blev, jag hade hur kul som helst igår på Tresco och träffade en massa härligt folk! :) Det blev dans till bra musik och jag lämnade inte dansgovlet förrens sista låten var spelad! då kände jag mig nöjd och började knata hemåt..

Här kommer lite bilder från min roliga helg :)

I Fredags fixade jag Julia som skulle på årets första Stuffa. Sötis!:)


Middag med fina vänner!


Robban & Ida fixar fläsket! :)


Rasmus :)


Igår på Tresco. Anna & robban visar lite kärlek!:)


Hehe, den här bilden får avsluta detta inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0