nighty

Vad har ni gjort ikväll? jag har kollat på Idol och Svenska Hollywoodfruar. I idol var det lite synd att Andreas åkte hem och jag tycker så synd om Mikael Fogelberg som vart mobbad hela sitt liv och så hade dom en grej då dom skulle välja ut personer till olika "lag" och så blev stackaren vald sist. Så dumt av tv4, han är ju bara 15 år! inte för att det spelar någon roll. Då dom frågade hur det kändes sa han bara att "det gör inget, jag är van". Usch vad arg jag blir! Hatar alla idioter som mobbar!!!!!!!!
I Svenska Hollywoodfruar satt jag mest och skämdes, Gunilla Persson, words needed? haha nä fyfan alltså... Dom enda som har något innanför pannbenet är ju Maria & Isabel. Agnes-Nicole är ju också helt väck.. Vem gillar ni i SHF?

Idag fyller Hanna år, så STORT grattis till dig!! och att Hanna fyller år betyder att jag också snart fyller år, nämligen på Onsdag. Jag längtar så mycket! jag tycker att min födelsedag är den viktigaste dagen på hela året! till och med bättre än julafton!:) jag ÄLSKAR att fylla år. Jag tänker inte så mycket på åldern men bara alla människor, presenter, fika och en härlig stämning hela dagen! mysigt också att fylla år på hösten så man kan tända en massa ljus och göra fint! ♥ Jag kommer måsta köra flera omgångar med fika så att stora tjocka släkten ryms! plus alla vänner :)

Åh, är så trött. Lovar bilder imorgon! love love love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0