njaat

Hello. Gud, vilken dålig bloggare jag är. Men skitsamma! I fredags överraskade vi Ida med en liten skattkarta och middag + utgång på Challange. Vi åt en SUPERgod buffé där som man verkligen blev mätt av, herregud vad mätt jag var. Orkade knappt dricka något, så det resulterade i en ganska lugn kväll för min del. Men då mådde jag ju bra igår och det var en himla tur för vi åkte ut med fyrhjulingarna ett helt gäng och jag hade inte velat sitta på en fyris och må skit. Speciellt inte då robban kör 190 oavsett om det är en raksträcka eller en kurva... ;S geuudskåll!
Bilder kommer senare!

Idag jobbar jag till klockan 17, sen blir det hem och bara mysa ner sig i soffan.. Så himla skönt! det har regnat massor inatt så det är grått och tråkigt väder, perfekt! då behöver man inte känna ångest om man är inne.

Ikväll ska även kodmallara få sig en omgång här på bloggen, det blir en helt ny design!

Ha det bra så länge, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0