oops

God kväll. Åh, äntligen har jag tid att sätta mig vid datorn en stund. Efter jag slutade jobbet idag gick jag på byn och fixade lite stuffs sen hem och käka middag som bestod av lövbit. Efter det åkte jag och Robert och köpte en diskmaskin för robban blev less på att handdiska helt enkelt! så nu är installationen i full gång:) ikväll har vi vart förbi mamma en sväng och sen blev det idol hos syster Ida..mysfredag! snart ska vi lägga oss i soffan och slå igång en film eller så blir det några avsnitt av Sons Of Anarchy.

Jag hör att festerna är i full gång här utanför vårat fönster och jag är glad att jag är på den här sidan av rutan ikväll, hehe! känner mig så seg och sliten efter en vecka fylld med jobb och dessutom ett nattskift så jag har som haft fel dag hela veckan...och som sagt jobbar jag ju hela helgen så det känns mycket bra att vara hemma ikväll :)

Haa, alltså ibland börjar jag bara skratta åt mig själv för jag är så lost in life! skulle leta en nycket som jag slarvat bort för ett tag sen som jag mest troligt hade i mammas bil. Så jag la mig på golvet i bilen med ficklampan i högsta hugg och letade extremt noga (tyckte då jag) men fann tyvärr ingen nyckel. Då bad jag robban kolla och så fort han kollade under sätet sa han bara att du är ju jävlat sämst, där låg ju den lilla nyckeln mitt under sätet och väntade! oops!


Lite blomster i vardagen är aldrig helt fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0