Rain

Hej hej hallåååå.. Igårkväll var jag nästan säker på att jag var ledig idag, men ack så fel man kan ha. Jag jobbar nämligen 06.45 till 16.30 idag, härligt med jobb, men då man verkligen tror att man är ledig och kanske hinner planera in lite grejer man ska göra under dagen så blir det lite såsigt i mitt huvud.. Då jag knatade iväg till jobbet imorse duggregnade det lite ute, och precis då jag skulle gå så small de bara till i himlen och regnet bara öste ner! dom på jobbet hade även sett en rejäl blixt samtisigt som det åskade.. Så även fast jag inte har så långt till jobbet så hann jag bli ordentligt blöt på väg dit!;p

Jag har fått lite önskemål av mina nära och kära att lägga ut en önskelista här på bloggen till min födelsedag den 21 September, så det hade jag tänkt pyssla med ikväll :)

Nu ska jag gå :) Vi hörs ikväll. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: HIlda

det var väldigt seeeegt med den dära listan!!!

2011-09-12 @ 20:50:32
URL: http://hiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0