S O A

Herregud, det är ju faktiskt Torsdag idag. Den här veckan har bara sprungit iväg känns det som, imorgon Fredag och helg, skönt! även fast jag inte jobbat så mycket i veckan så ska det ändå bli skönt med en LEDIG helg. Jag tror jag har jobbat fem helger i rad nu, det blir ganska tungt efter ett tag. Men det är ju bra att man få jobba :) Det är ju lite både och det där.. Iallafall så ska jag snart börja bege mig mot jobbet, känns bara surt att jag missar IDOL ikväll. Igår bjöd jag ju hit Ida & Anna på idolkväll och så var det ju inte ens igår, typiskt!;/

Jag och Robban började se Sons Of Anarchy igårkväll, det verkar vara en riktigt bra serie:) så ikväll då jag slutar ska vi plöja några avsnitt till!

Ida & Dessi på lunchen idag (dålig bild).


Motorhedman på lunchen!



Jajajaja, NU ska jag trava iväg mot jobbet så jag inte kommer för sent! vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0