SOLDIER ♥

Hello! fan det regnar ju än. Vad ska man göra? jaa bara fortsätta städa verkar det som, för jag vill inte gå ut i detta väder. Blä! Jag har rensat och skurat ur kylen nu på morgonen, det känns skönt att ha det gjort! och tvätten snurrar nere i tvättmaskinen, det är nog dags att gå och hänga snart..

Jag måste verkligen införskaffa mig fönsterlampor till vardagsrummet, men det är så svårt vad man ska välja. Ida hade fått in superfina på Floristen, ska nog testa dom :)

Idag spelar jag Gavin Degraws nya platta SWEETER... Den finns på Spotify! ♥

______________________________________________________________________________________________

Roberts mamma har vart i Ryssland och kom hem i Söndags med jöttefina presenter. Jag fick bland annat den här fina berlocken som man kan öppna och då kommer det ut en lite skyddsängel :) så fin!! (dålig bild)



Vi fick även "ryssmössor" inför den kalla vintern :) perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0