sugar is my drug

Hej. Alltså faan vad less jag blir på mig själv ibland! jag har ju typ ett sockerberoende deluxe, helt stört. Måste äta socker, annars blir jag sur eller nånting. Det är ju som vilket beroende som helst ju, skitjobbigt! men nu har jag verkligen bestämt mig, det blir fan i mig inget mer socker! jag får inte. Det är verkligen inte hälsosamt för kroppen, inte undra på att jag är jättetrött och hyperspeedad om vartannat.. Och om jag ska fortsätta i samma stil som jag gjort nu typ hela sommaren, att äta godis varje dag, så kommer jag ju bli fet som en jävla gris också! och det kanske inte är så kul, eller vad tror ni? det tror jag ingen vill..

Så imorgon ska jag till vårdcentralen och kolla upp vad det är för en liten knöl som flyttat in i min strupe, då den försvunnit ska jag börja träna igen och köra igång med ett hälsosamt och roligt liv utan en massa godis och socker i olika former.. Det har ju fan gått så långt att jag blir sur om jag inte får den där lilla godispåsen, stackars robban som måste leva med en knarkare!;p hehe nä men fan också, nu får det vara bra..

Jaa, här har ni mig om jag ska fortsätta i den här sockerstilen. En fet och finnig gris! han ser ju ut att må skitbra, verkligen. noooot!




Nu ska jag glida runt och kolla på lite bloggar! adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0