Sept. 18, 2011

Gooooood morgon! eller snarare goddag kanske? Igårkväll slutade jag jobba klockan 21. Då brassade jag iväg hemåt för att byta om och smeta på lite maskara för att sedan mallanlanda hos Frida inna vi begav oss till Erik & Sara. Jag hade skitroligt! kanske för att det blev lite impulsartat? jag hade ju bara tänkt åka hem och kasta mig i soffan och somna till en film eller nåt, men jag är SÅ GLAD att det inte blev så. Fantastico!

Jag hamnade hos Anna & Joel av någon anledning vid kvällens slut och därifrån vandrade jag helt själv in the dark! jag är ju så jävla mörkrädd så det var ingen lek. MEN, jag fick låna en fet kniv av Joel som jag hade i min hand hela vägen hem, så det kändes lite bättre! haha, fattar inte varför jag är så jäkla skraj för mörkret?:)

Imorgon HOPPAS jag att mina bak-stuffs kommer! vill börja bakaaaaa :)

Hörs sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0