Veckans bästa dag.

Good morgon! så skönt med fredag, MEN vart är solen? regn hela tiden ju. Idag blir det lite häng med Ida & Frida, sen ikväll vankas det middag & idolmys.. Imorgon ska jag eventuellt med ut i älgskogen för att vara med på min första älgjakt! spännande. Hoppas bara inte nalle puh kommer och hälsar på, jag är SJUKT björnrädd. Dom börjar ju komma så rackarns nära björnarna nu, vet inte om jag gillar det ;( är dom för många eller har dom ingen mat i skogen? något är ju fel.

Nu hade jag iallafall tänkt se ett avsnitt av Sons Of Anarchy innan jag ska sätta igång med dagen, som kommer att innehålla städning, ärenden, matlagning och lite till.

Vi hörs och syns, hejdå :)


I helgen blir det nog mer fyrhjuling! så kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0