aaaaaaaa

God eftermiddag kära läsare. Hur har eran påskhelg vart? min har bestått av jobb, fest, god mat och trevligt sällskap. Saknaden efter alla där hemma har vart enormt stor men det har gått bra ändå.

I lördags jobbade jag till 14, sen åkte vi hem och grillade och lite sånt för att sedan styra kosan vidare mot Riksgränsen. Då vi kom dit var festen i grabbarnas hotellrum i full gång, senare på kvällen gick vi ut på Grönan. Jag hade riktigt kul :) Tyvärr har jag ju inga bilder då jag inte har någon telefon, men men..

Annars har jag ont i halsen och känner mig lite febrig, och jag är själv hemma och har tråkigt. Så denna dag är inte så mycket att hurra för.

Nu sla jag plocka undan lite, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0