beats like a drum

God afton kära läsare. Jag har precis pyst ner under täcket efter en jävligt skön bastu.. Dagen idag har bestått av häng med min finfina syster, några promenader, lite jobb, många samtal med mina fina brudar från pärlan och en massa jävla tankar som snurrar en miljon varv i mitt lilla huvud. Blir så arg på mig själv då jag inte bara kan släppa nåt, blir galen snart! Gud förbannat.............

Jaja, nu ska vi vara glada :) imorgon är der Torsdag och det innebär att Frida min Frida kommer hit dagen där på, även syster Hilda visitar och det är ju inte dåligt! blir så glad då jag tänker på mina underbara vänner.. ♥


Nu ska fannsan försöka somna in och sova ordentligt hela natten lång!
Ha det så bra, ta hand om er allihopa! Stor kram.

image description
image description

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu vill jag hälsa på dig snart!!! :)

2012-04-20 @ 23:31:27
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0