Clinique

Goddag kära läsare. Idag känns livet lite lättare än igår, hehe. Humörsvängningarna är i sitt esse men vad göööör man?:) Idag har jag jobbat och det gick bara fint, dagarna går så fort då det är så roligt. Det är så skönt att jobba för då får man en massa energi av alla goa kunder så då glömmer man bort saker som man annars kanske gått och funderat på som bara tar en massa onödig energi. Kom ihåg det kära vänner, umgås bara med personer som ger er energi, inte dom som endast tar! för får man energi av någon så ger man automatiskt tillbaka också. Det är lika viktigt att ge som att ta, remember remember..

Undra vad jag ska pyssla med ikväll? det är lite tråkigt då Jesper jobbar eftermiddag för jag börjar ju på förmiddagarna och han jobbar från 14 till typ halv 11 på kvällen. Så då han kommer hem är jag ju redo att sova. Så vi hinner inte ses så mycket. Men men, det funkar det också :)

Nu ska jag surfa vidare! vi ses & hörs. Later skater!:)

_________________________________________________________________________________

Jag kan passa på att tipsa om ett fint erbjudande :)

Vid köp av två valfria produkter från Clinique får du en fin gåva.
Gåvan innehåller: All About Eyes 5 ml, Superdefense 7 ml, Liquid Facial Soap Mild 15 ml, Superbalanced Makeup Vanilla 7 ml, High Impact Lipcolour Flamenco 4g och en Spegel. Värde 540 kr.
Erbjudandet gäller t.o.m. 1 maj eller så länge lagret räcker. Gäller 1 gåva/köptillfälle.



In på Kicks med er och shoppa loss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0