day off

God morgon! idag är jag ledig och det känns skönt, är helt mör i hela kroppen. Helgen satte sina spår med andra ord, men kul hade vi ;) så det kan det ju vara värt.. Jag skulle vara duktig här en dag och göra lite övningar på en sån där magtränare, men jag tror jag var lite för ofokuserad för jag fick jätteont i ryggen efteråt och det är som att det inte vill släppa. Jobbigt! man är väl för otränad..

Ikväll ska nog jag & Simon ut på en löprunda, men just nu är vädret inte så roligt. Plaska i snö, kul, jävligt kul!?
Ja vi får väl se hur det blir, men nu ska jag klämma ett ägg eller två. Adios!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Den enda väder fannsan man får skita i en löprunda för är ishalka! Bit i det sura äpplet ;)

2012-04-24 @ 12:55:30
URL: http://pmesam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0