rollercoaster

Hej på er. Idag har jag jobbat fram till 17.30, det gick jättebra och det är så kul! jag känner verkligen att jag har hittat rätt yrke:) Efter jobbet började jag knata hemåt i snöyran, det var inte det roligaste vädret att promenera i men det gick, jag var bara lite blöt då jag kom hem. Imorgon blir det att klä sig lite bättre!:)

Jag undrar om jag håller på att bli lite fökyld? jag har ont i halsen, huvudet känns tungt och jag är trött mest hela tiden.. Hoppas jag klarar mig från feber iaf. Sen att den sämsta veckan på hela månaden aldrig verkar vilja ta slut gör inte saken bättre, ungefär 10 gånger per dag vlll jag bara skrika rakt ut och ge nån jävel en käftsmäll. Hatar dessa hormoner! ena stunden känner man sig som världens lyckligaste och nästa sekund känns allt jobbigt men man vet inte varför. Uhhhhhhh, orkar inte!

Jaja, det var en liten lägesrapport från min sida. Nu ska jag slå igång en film och invänta snyggingen som är på väg hemåt :) Hejdå, ta hand om er! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0