sa sa sa sa sa salim

WELL HELLO THERE. Jag pratade just med Ellen, hon och flickorna satt på tåget på väg hem. Det har vart så tomt här utan Bellsan, en av de absolut bästa sakerna med att bo här är att ha så nära till henne. Jag känner inget behov att att hänga där hos henne varje dag, men att veta att jag kan om jag vill är så oerhört mycket värt. Så många gånger då jag bara har velat springa över till Ellen och antingen prata om nåt eller bara vara helt tyst och bara hänga, men då har vi bott 40 mil ifrån varandra. Nu bor vi cirka 4 minuter ifrån varann så det känns SUPER!

Sisters make the best friends!



haha, älskade lilla dysslekurden! :)

Kommentarer
Postat av: MammaEllen

vadå inget behov att att hänga varje dag?

2012-04-12 @ 12:38:57
URL: http://mammaaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0