snurra min jord

Voj voj, jag känner att jag är flitig med uppdateringen idag. Men det är väl bra?:) jag sitter här in my bed och drömmer mig bort bland allt fint som detta fantastiska internet har att erbjuda oss. Herregud, det går verkligen att beställa allt! på både gott och ont skulle jag vilja säga, det är lite farligt också. Det är ju så hiskerligt lätt att klicka hem lite prylar som fort kan bli ganska dyrt om man klickar nog många gånger, vilket inte är så svårt. Men nu har jag suttit här ganska länge och klickat bland finfina saker och ännu har jag inget i kundvagnen, diciplin mina vänner! ;) Men ni vet väl? It doesn´t count as shopping if you buy 10 items or less. Word!

Nej, nu ska jag göra lite nytta och renbädda! jag är väl knappast den enda som tycker det är bland det skönaste som finns att krypa ner i en renbäddad säng. Ljuvligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0